Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ساعت ديواري دوربين دار؛دوربين مخفي و ريز؛دوربين مگنتي؛دوربين جاسوسي كنترل از راه دور؛دوربين فندكي ساعت ديواري دوربين دار؛دوربين مخفي و ريز؛دوربين مگنتي؛دوربين جاسوسي كنترل از راه دور؛دوربين فندكي

فروش بهترین رکوردر سونی و ردیاب شنود دار خودرو

دوربين مخفي ريز هالوژني 09924397364

ساعت ديواري

 

ساعت ديواري دوربين دار مخفي

 

يكي از استفاده‌هاي خوب ساعت ديواري دوربين دار مخفي، نظارت بر فضايي خاص است كه مي‌خواهيد آن را زير نظر داشته باشيد. اين نوع دوربين‌ها معمولا به صورت مخفيانه درون ساعت ديواري نصب مي‌شوند و به شما اين امكان را مي‌دهند كه بدون اطلاع ديگران، وضعيت و رويدادهاي مهم را ضبط و نظارت كنيد.

 

از ديگر مزاياي ساعت ديواري دوربين دار مخفي مي‌توان به سادگي نصب و استفاده از آن اشاره كرد. با نصب يك ساعت ديواري دوربين دار مخفي، مي‌توانيد به راحتي و به سرعت اطلاعات مورد نياز خود را به دست آوريد و در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهيد.

 

به طور كلي، ساعت ديواري دوربين دار مخفي يك ابزار كارآمد براي نظارت و پايش فضاهاي مختلف است كه مي‌تواند به شما كمك كند تا امنيت و امنيت خود و ديگران را تضمين كنيد.

 

اين ساعت ديواري دوربين دار از 64 گيگ رم ميكرو پشتيباني ميكنه شارژي و با برق مستقيم ميشه استفاده كرد.اين دوربين مداربسته هالوژني به صورت شارژي تا شش ساعت شارژ نگهداري ميكنه و ميتونيد داخل منزل نصبش كنيد و به عنوان دوربين جاسوسي كنترل از راه دور ازش استفاده كنيد 

 

فروشگاه اسپاي كالا عرضه كننده انواع دوربين مخفي سوزني رو به عهده داره و دوربين هاي ريزي داره و كاملا مخفي هستن كه اين ساعت به عنوان دوربين مخفي 10 مگاپيكسلي هم شناخته شده چون لنز دوربينش 10 مگاپيكسل هست و داراي واي فاي هست و ميتونه تصاوير رو از راه دور انتقال بده.

 

شماره تماس:

09924397364 

 

آدرس سايت:

http://spkala.com/

 

آدرس كانال تلگرام:

https://t.me/Spykala

 

واتساپ اسپاي كالا:

https://wa.me/+9809924397364


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/3/2 ساعت: ۲۳ توسط:spykalaa903 :